25.5.11

asi polovina mrtvých

Hejhejhej alla grabbar och tjejor, jag är så jävla trött nu så jag känner mig som levande död. Eller det vet jag ju inte hur det känns egentligen, vem vet hur det känns? Vet du? Jag tänkte bara såhär va att trots denna totala utmattning i min kropp och i min hjärna just nu så ville jag bara säga TJA HEJhEJHEJ WAZZAAAAAAAA *prepubertalpojkröst* Vill ju inte att mina trogna ca 25 läsare ska tro att jag har svikit er!!! Icke, jag finns här i alla tillstånd, skriver om all skit som bara forsar ur mig som om jag ätit katrinplommon i en månad. Men brudar och grabbar, efter fredag när jag lämnat in min absolut sista skoluppgift för denna termin kan ni inte ens ANA hur mycket skit som ska ut. För då har jag inget att göra igen. KUL!!!!!!!!!!!!

Igår hade jag musikalrep i fucking 5h typ och idag två föreställningar men mer om det imorgon KANSKE!!!!!! Vem vet. Imorgon ska jag vara hemma från skolan (MASSA TID ATT BLOGGA BAHHH OMG LOVE CRAZY COOL AWESOME LIFE) för att jag känner såhär va att om jag går dit kommer jag inte bara vilja ta mitt liv utan även många andras. 
Nu ska jag äta kalops som min pappa gjorde som var aspepprig MEN GOD liksom och ba somna varm och mätt som ett litet barn. Som man gör när man snart fyller 18.


































Jag när jag är trött på allt och bara vill DÖÖÖÖÖ!!! Alltså typ sant och detta är just nu.


































Detta är ett roligt kukpäron Fanny hade en dag i skolan. Det var kul för det såg ut som en kuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar