17.5.11

unavený jako svině

EHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jag är så jävla trött. Har haft två nationella prov idag, matte B och engelska B muntligt. När jag gjorde matten, som EGENTLIGEN höll på fyra timmar men jag gick efter typ en och en halv när dödsångesten och självmordstankarna kom, så tänkte jag....... att jag ville dö. Asså jag ljög egentligen om att jag började vilja dö efter en och en halv timme för jag ville det så fort jag kom in i salen. Jag fattade typ INGENTING, kände mig SÅ dålig!!! Kommer detta bli mitt första IG? Ja förutom idrott då, men det har jag ju inte ens IG i det har jag ju inget omdöme ens hehehe...................................... Allt ba fakkar ur, orkar EJ skolan längre. Inte nog med att vi redan har två prov denna vecka och två nästa vecka så fick vi en analysinlämning i engelskan också ihhihi skoj!!! <3<3<3 BIG LOVE seriöst. Utöver det har jag även två andra inlämningar att skriva som skulle varit inne för typ 2-3 månader sen OJDÅÅÅEEEHHHHHH SNEAKY BAD GIRL NOT DOING HER HOMEWOOOORK!!!!!

Seriöst, när blev skolan så jävla jobbig? Alltså jag minns i nian, på våren, när jag var med i elevrådsstyrelsen och vi gjorde som Marshall och Barney när de har sina "conferance calls". Vi ba gick till varandras klassrum, när som helst, när vi inte orkade ha lektion, när vi hade prov eller whatever, och sa: Hallå, det är styrelsemöte!! Okej, så gick vi till kafeterian och sa hej vi har styrelsemöte, Martin sa att vi fick ta lite bullar och sånt!!! Så gjorde vi det och satt och chillade massor. Vi kom hela tiden på asmongo grejer vi sa att vi jobbade med så vi alltid skulle ha LITE anledning att gå. Det var ju absolut inget viktigt egentligen. De två sista månaderna i nian var jag nog på kanske en lektion om dagen för vi hade "styrelsemöte" resten av tiden. Vad gjorde vi då? Jo, vi arrangerade en tävling som man alltid har på Ängaryd, men vi PIMPADE TILL DEN, uppgraderade den lite så den blev tävlingen 2.0. Vad tävlade man om då? Det var en omröstning i olika kategorier bland niorna, t.ex. årets prins, årets finaste ögon etc, men vi la såklart till ca 100 kategorier för att ha nåt att göra, t.ex. årets röv, årets spännis, årets brun-utan-sol (??? har jag för mig att vi hade, nåt med någon typ av solbränna iallafall), årets attention-whore m.m, klassiker liksom! Hoppas att de fortfarande har kvar dem. Sen när vi skrev ut valblanketterna, skrev vi längst ner, i lite lite mörkare än vitt: "Hur går det med röstningen, din jävla hora?" Så att man såg det om man letade och visste vart det stod. SEN kom det roligaste, vi gjorde en FET jävla plansch med glitter och bilder och bögerier och massa onödig skit med alla resultat.Så VÄRD termin. Jag saknar nian så mycket <3 (OBSOBSOBS endast detta, resten av nian kan fan DRA åt helvete)


































Denna bild är från ett av våra "asviktiga möten". Då gjorde vi planschen i typ 3-4 timmar och kastade glitter på varandra.

2 kommentarer:

  1. haha vi har fortfarande kvar attention whore och årets röv , tuuufft att ni kom på alla roliga dååååå , fan hade velat gå i ängaryd det året ni gick. då hände det iaf nåt på den gamla skolan .. jaaaaa det var ju en rolig kommentar ., hejs

    SvaraRadera
  2. nice som fan! attention-whore var vi speciellt nöjda med! haha ni får fixa saker som händer, skapa uppror och revolution! börja stjäla mer, lycka till!

    SvaraRadera