2.5.11

co se děje

Okkkk vaknade nyss efter en knäpp dag??? Like what har jag tänkt. Vaknade vid 8 (ja jag tog min vanliga måndagssovmorgon som jag förtjänade) och liksom gjorde mig i ordning och sånt dära. Kände på min tand och kände ingen smärta men ringde ändå till tandläkaren och de ba mm kom hit vid halv 10, jag ba CHILL men jobbigt att vänta. Åkte dit, fick vänta en kvart typ gött ne. De kikade iallafall på tanden och jag ba mm den gjorde KUKont igår (använde kanske inte de orden, vem vet) men nu har det gått över, bullen är jag normal? Ja det var jag tyckte de och skickade hem mig. Jag skulle komma tillbaka om det gjorde mer ont. Men liksom konstigt ändå att det gjorde så ont??? Fyllde ju i tanden för typ 2 veckor sen och det har inte gjort ont alls innan igår. För då jävlar, pain from the gates of hell i min mun. Skönt att det är över. MEN mongorierna med min hälsa slutar inte där! Jag gick då till skolan efter jag varit där och fick lite papper och och sånt sköj. Jag och Maja gick efter detta till matsalen och åt, som man gör där oftast. Jag åt nån kycklinggryta och överkokta makaroner och bönor va gött, ne lol eller jo ganska. När vi snaskat färdigt och skulle in till skolan ba känner jag hur min mage försöker begå självmord och mitt huvud dansar sånhär dans. Jag säger typ, oj vad jag mår illa. Inget mer med det, vi sätter oss och då ba SHIIIT dör typ. Så jag sjukanmälde mig och fick skjuts hem. Mådde skitdåligt när jag kom hem??? Fattade inte varför. Kanske var den skumma kycklinggrytan. Iallafall så sov jag från halv 12 till halv 4 typ och nu mår jag bra???????????????


































Jag när jag undrar what the fuckzzzzz goinnnnn oooooooooon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar