10.5.11

koleno

Jag har ont i mitt knä. Inte liksom jag har slagit i det ont, eller det kanske jag har vem vet, men inte heller jag har sträckt mig ont. En helt ny typ av ont!!! Jag undrar vad som händer. Idag har det bara känts som att allt har fakkat sig, förutom att jag fick mvg på ett svenskaprov like WOHO men ändå lite whatever för det var lätt. Om 5 veckor slutar skolan, fucking äntligen!!! Orkar inte mer nu. Idag hade jag på mig mina nya shorts som jag har klippt till som jag stal (på ett ställe hihi). Maja och Lucas (jag med i hemlighet) tycker dock att de kanske var snyggare innan klippning. Vad säger ni mina ca 20 läsare?


































Före: cool, Nils Karlsson pyssling-stuk, 90-talet lever på mina ben, lite dvärgdränglook. Caprilängden har jag även hört är inne i vår, eller?


































Efter: inte lika cool, inte lika unik, mer naket bra/dåligt? Jag ångrade mig så fort jag klippte av dem. Tummen borde vara vänd åt andra hållet.

Nu sitter jag här i bara trosor och bloggar, det är kanske lite konstigt. Mitt rum börjar se mer ut som en 15 årig lankilles än en snart 18 årig perfektionist i allt annat hon gör-tjej. Jag skäms, jag sitter här och skäms. Och är äcklad. Och har kramp i diverse leder, t.ex mitt högra knä, min högra sida av nacken, min högra armbåge och min vänstra höft. Jag undrar vad som händer med min kropp, vad har jag gjort? Eller inte gjort? Ska jag göra nåt? Kan jag göra nåt? Nu ska jag gå och sova och imorgon ska jag ta IDkort!!!!
Kommer se bäng ut som vanligt på såna kort små porträttkort. Eller som Jesus.

2 kommentarer: