5.5.11

drž hubu

Jag har en ny favoritlåt tror jag och det är denna.
Jag fryser och tror att jag börjar bli sjuk vilket suger KUK för vi kanske ska till Popadelica JU på lördag. Hehe kommer ändå inte få återuppleva Popadelicahånglet -07 igen för jag har ett äckligt jävla KUKmunsår på min läpp jag hATAR detta, jävla skit. Idag trodde jag att jag fick mens också, fast samtidigt inte för jag aldrig får det (kanske ska kollas upp vem vet jag bryr mig inte), och då tänkte jag att FYFAN jag kan inte åka till Popadelica med munsår och MENS! Nu hade jag ju inte det iallafall, men ändå. Jag vill ju bara hångla lite.

Övrigt: idag hade jag idrottsprov, alltså teori, och jag ba gissade på hälften av frågorna. LIVING ON THE EDGE!!!!!!! Imorgon har jag nationella i engelska B, skriftligt i två timmar. Jag ser så mycket fram emot det. Nej det gör jag inte jag ljög, jag tror att jag har börjat ljuga mer och mer faktiskt. Bra/dåligt? Vad säger bullen? Jag önskar att jag kunde fråga bullen. Eller KP.

Just nu i mitt liv händer ingenting, det är ungefär lika dött som något som varit dött ett tag. Innan ba WOW BUSY GIRL ABOUT TOWN DOING THINGS och nu så ba hejhej. Jag har ingenting att göra. Eller egentligen har jag väl det, T.EX SKOLSAKER SOM ÄR ASKUL, men jag känner mig så fruktansvärt ensam!!! Måste jag hitta nya vänner? Hur gör man det? Ska jag skriva en kontaktannons kanske? Här i bloggen? Vad ska jag göra? Snart kommer jag väl komma på mig själv med att tejpa mig i ansiktet som Marshall (I HIMYM SÅKLART). What are you doing?


































Jag i höstas när jag tejpade mitt ansikte. Ska detta bli min framtid?

5 kommentarer:

  1. nej, det där ska inte bli din framtid! jag flyttar tillbaks i sommar och då kan vi leka tycker jag!!

    SvaraRadera
  2. mmm eller hur dör på dessa upptagna vänner! eller inte så mycket kanske men man ba jaha jag har inget liv </3 varför är det så svårt att vara ensam?????? VAD ÄR FELET

    SvaraRadera
  3. MMMMM ELLER HUR omg så synd att det typ går 1 buss från ditt land, vi får börja hänga mer tossen!!!!! alone girls together liksom

    SvaraRadera
  4. haha ja........................... det känns som att jag kommer få massa hår i ansiktet och aldrig mer se civilisation igen :(:( vi får deffi hänga mer och komma på en plan för hur vi ska bli kända och populära!

    SvaraRadera