1.5.11

příští týden dobrodružství

Okejjjjjjjjj hejhejhej, nu sitter jag här och lyssnar på detta band som kommer till Popadelica som jag och Maja eventuellt ska till på lördag. Om vi kan fixa så vi får fribiljetter vill säga, så det hoppas vi på. David aka Davve (Åsas boyfriend) får visa brösten eller nåt för den där kompisen som kunde fixa, annars får väl vi göra det. Spännande med äventyr, fyra år sen vi var på Popadelica. Då jag träffade LoVe Of My LiFe *<33* Hoppas han är där i år igen. Ska skriva ut den enda bilde jag har på honom och går runt med där och skrika VAR ÄR DU MIN PRINS????? I MISS U!!!!!! Jag känner mig så ensam nu när Maja har pojkvän!!! Jag är jätteglad för hennes skull för Lucky Luke är en så jävla bra kille! Och de är superqtttt tillsammans, och jag kan lätt vara med dem också! Men inte varje dag, även om jag delvis skulle vilja, det skulle vara lite konstigt kanske... Men iallafall så kommer jättemycket superroliga band till Popadelica, T.EX Daniel Adams-Ray (VI ÄR JU TYP IHOP SEN LOBBYHÄNDELSEN LIKE LOVE), Rebecca & Fiona (LIKSOM VÄRLDENS BÄSTA DEE-JAYS), Tove Styrke (HELT VANLIGT COOL OCH TALANGFULL OCH BEKVÄM PÅ SCEN I JUMPSUIT). De ska bli roliga att se, sjunga med till Gubben i lådan och dansa lamt till Luminary Ones. Men övrigt kommer även andra bra band som vi ska se: Familjen, Graveyard, Veronica Maggio, LITTLE MARBLES (OH MY LORD DE ÄR SÅ BRA) och Syket, som jag hittade idag när vi kikade på deras hemsida. Och Paper kanske vi tar oss en kik på.
Så det är ju en kul grej som händer nästa vecka. Det stod mellan Popadelica eller åka till sthlm och söka till Idol. Men vi kom överens om att vi inte skulle palla köa i typ 6h om vi inte fick vara fulla, och man kan ju inte söka till idol om man är full. Då skulle det sluta med att jag hade på mig Lucas mysdress och sjöng/rappade/beatboxxade Mat Bira Kvinnor Weed och ingen skulle vinna på det. Kanske skulle Alexander Bard uppskatta det lite grann, men man vågar väl inte chansa.

Nästa vecka i övrigt kommer suga fet jävla KUK!!!!! Ska dels till tandläkaren imorgon, och sen har jag fyra prov nästa vecka. Varav ett nationellt i engelska B, spännande. Det enda kul som kommer hända på vardagen är att jag ska repa för första gången med ett band jag nyligen blev med i! Det är två av mina gamla klasskompisars band, Martin och Oliver (Martins roliga blogg hittar ni här, Oliver har nog ingen blogg, SRY BRUDAR). Så det ska bli roligt att få vara med och sjunga, de är jätteduktiga, och det är alla andra i bandet också! Gött kött, nu ska jag SOM SAGT kolla på Björnbröder eller HIMYM, har inte bestämt mig. Kommer ju ändå somna DIRR känner mig skitslö nu, gött.


























Ja, det är samma Popadelicabild som innan, men jag tänkte såhär: Om nu "-07hånglet", som jag började kalla honom precis nu för att inte avslöja hans identitet, är där detta år med kanske jag ska ha samma outfit som sist? Den är väl snygg? Lite indie kanske, men det är väl gulligt. Lila hoodie till rödvittrandigt linne och poplugg. Och regnbågsväska och regnbågsskor. Jag önskar att jag var 14 år igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar