10.5.11

kurva do prdele čuráku kurva kurva

Popadelica var bra. Livet suger just nu. Jag hatar det mesta som vanligt, blablabla osvosv. Till exempel skolan och att känna mig ensam. Min kortläsare i datorn har slutat fungera helt eller så är det mitt minneskort det är fel på. Jag har ett munsår som aldrig vill försvinna och jag ska ta IDkort imorgon så jag slipper visa mitt jesuspass när jag fyller arton och ska på krogen för att dränka mina sorger med alkohol. Då vill jag ju inte bli ännu mer ledsen när jag blir skrattad åt för mitt pass, det har jag ju inte råd med. Ja juste, jag har inga pengar heller så gött. Man kan ju tycka att jag borde dra ut någon slags fet jävla påle ur min röv och sluta klaga och göra nåt åt sakerna som är fel men jag orkar fan inte. Det finns inte tillräckligt med kaffe på hela denna äckliga förstörda jord för att kunna göra mig pigg eller ge mig motivation. Sug kuk världen! Nu ska jag äta en banan som kvällsmat, hejdå.

Det är nu man ska ha en mac med cool cam eller bara en cam så man kan visa exakt hur man ser ut när man skriver sitt arga inlägg. Har ingen mac eller en cam. Maccam är förövrigt en palindrom, märkte jag nu så sköj. En palindrom jag inte har. Jag har ingen maccam eller en cammac så synd. En till grej jag är arg på kanske och hatar lite granna, men bara lite för det är mer materiellt. Fast vem vet jag kanske skulle känna att jag hade en ny vän och nåt att göra om jag hade en mac. Jag fyller ju trots allt snart år. Iallafall det jag ville säga mest är att det är TUR att jag inte kan ta någon sån snabbild och lägga upp här för då skulle ni bara se en äcklig trött och hungrig tjej med ett gigantiskt munsår som ser ut att vara ett gammalt cornflake med ketchup på som fastnat på läppen. Ni kan få en gammal bild kanske, på när jag hade det gött? Finns såna bilder? Ska kika.
























Här vet jag inte om jag hade det gött eller inte, förmodligen inte, men jag var ganska snygg. Men det är jag ju alltid. Förutom med munsår.

2 kommentarer:

  1. håll ut annelie!!! snart ska vi ha jättekul och vara fulla på krogen och ses hela tiden!!! /therese och cammac (carromac)

    SvaraRadera
  2. vad bra mina tjejor <32<3<3 ska dränka min sorg i skräpmat och tonårsdrama á la OC nu

    SvaraRadera