12.5.11

jen chci, abyste věděli

Just nu lyssnar jag på favvobandet Backstreet Boys (döpte detta inlägg efter favvolåten) och tittar på när Åsa spänner upp tavlan hon målade av mig som jag fick av henne i julklapp! Det blir fint men jag kan fan inte ha den på mitt rum alltså, alla som kommer hit kommer tro att jag är kär i mig själv (mer än jag faktiskt är då kanske) Jag har en affisch med mig själv på och massa småtryck jag fått av Åsa. Det kanske är Åsa som är kär i mig? Jag vet inte!!!

Tänkte iallafall berätta om en ganska konstig grej som hände förut när jag och Åsa var på Willys och handlade. Det var såhär va grabbar och tjejer, att idag var det provsmak på Willan. Jag och Åsa följde såklart lukten till ståndet (haha alltid kul) för att snaska i oss så möe vi bara kunde. Då står tre småtjejer, ca 9 år kanske, som hann före oss till skatten och har tagit det sista. De tar inte bara mat och tacochips som är gratis utan även var sitt glas med prima lyxmineralvatten från märket "Premier", så gött tänkte jag TA INTE SLUT PÅ DET!!!! GE MIG LYX!!!!! Jag och Åsa väntade iallafall på att den långsammaste damen i världen skulle lägga upp mat till oss. Då vänder jag mig om i min väntan och kikar på en av de små tjejerna. Nu kommer det konstiga hon gjorde. Hon stod vid papperskorgen, tog sitt vattenglas och höll det över papperskorgen OBS vatten kvar i. Jag tänkte lol ska hon slänga ett glas med vatten? Hon kan ju bara dricka upp det. Men det var då inte hennes plan. Hon höll glaset och hällde ut lite lite lite av sitt vatten i papperskorgen, tog upp glaset igen och drack som om ingenting konstigt hade hänt. Jag fattade då fan inte vad som hände. Kikar bort på Åsa som också såg knäppishändelsen och vi måste gå där i från och samla oss för det var så SJUKT! Vi skrattade i flera minuter.

Var och fixade mina IDfoton igår ju och de blev rätt okej faktiskt, såg varken bäng ut eller som Jesus! Det var bara så jävla konstigt det med för jag fick sitta som värsta kryckot, vridet här och vridet där och luta huvudet och så ler du för mycket nu ja hehe okej vrid lite mer och upp med hakan så ja nej ner lite mm bra och så vrider du bra och lutar lite mer till vänster och lite fram. Så ungefär satt jag, som ett jävla mongo.


























Så detta är då bilden jag kommer visa på krogen hädanefter så gött. Ser ju ganska gay ut men ändå helt okej, bättre än mitt Jesuspass iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar