22.5.11

neděle

Just nu sitter jag och UNNAR MIG som Blondin Bella säger att man ska göra!!!! Känner att JA äntligen är jag normal. Var och handlade på Ica förut med mamma och det var så jävla mycket folk, det är tydligen bio idag. Sköj vill också gå på bio men helst själv? Det gillar jag. Fast man blir så jävla uttittad, typ alla ba åååh har hon inga vänner eller ååååååh väntar hon på någon som inte kommer eller åååååh är hon efterbliven? Det är fan GÖTT att gå på bio själv. Iallafall såg jag ett GRABBGÄNG på Ica på ca 4-5 st som köpte varsin chipspåse och en och en halv liter fanta exotisk, hej hopp, någon gillar det. Trendigt eller nåt kanske.






















Jag när jag avnjuter en söndagssmoothie i favvoläppstiftet, REDIGERAD med favvoappen och drömmer mig bort tills nästa helg!! Då ska jag och Therese fortsätta UNNA OSS och dricka nåt gött typ gin och tonic. Ojojoj nu vann jag en klänning på tradera med, så kul!!! Nu måste jag plugga så jag inte begår självmord i veckan pga stress.

4 kommentarer:

  1. hmm TUFF app ser ut som det är nån som filmar dig, typ som att du är nåns musa och du bryr dig inte om han filmar dig lite när du unnar dig för du är så van vid att bli filmad. så ser det ut. gillade din guide om olika redigeringssätt, speciellt om hur man censurerar sig, så himla bra att kunna för ibland vill man verkligen vara anonym. ska unna mig sömn nu.

    SvaraRadera
  2. åhhhhhhh snygg!!!!!!!!!! heftig app med xD och smoothien ser jättegod ut ser fram emot våran unna osss god alkohol dag!

    SvaraRadera
  3. jag ska fan bjuda dig på en white russian för det är det ÄKTA JÄVLA MÄN dricker!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. anna: TACK jag vet jag ba ÖNSKAR att jag var någons musa, fast vem vet någon kanske filmar mig i smyg?? man kan ju alltid hoppas liksom!!! bra, det är bra att unna sig, det säger blondinbella.

    therese: TACK mannen du emd!!! HIHIHI JA vi kan unna oss alkohol I smoothien!!! det blir säkert GÖTT

    åsa: BRA för jag menar bara äkta män får ju fylla 18

    SvaraRadera