16.5.11

úklid

Idag har jag städat på mitt rum för jag pallade inte mer och så drack jag 3 koppar kaffe i skolan och en efter med så jag har jävligt mycket överskottsenergi. Jag tog på mig mina städarbraller och kände mig jävligt cool innan jag började städa, stod och spände mig lite i spegeln och sånt man gör om man är en man.


































Sen när jag plockat upp alla kläder från golvet och tryckt in dem i min garderob, fruktansvärt slarvigt gjort men jag ORKAR inte vika alla kläder shiiiiiiit, tänkte jag NEEEEEJ KUKEN I ASSHOOOOLE jag tog ju sönder dammsugaren sist jag städade *stark*. MEN DÅ som ur en dröm säger pappa, mennehghhhhhh vi kan ju åka och hämta min industridammsugare jag har i galleriet. Så vi åkte dit och hämtade det jävla monstret till dammsugare.


































Okej den såg inte så stor ut på bilden och i ärlighetens namn är den inte jättestor IRL heller, den är jättelätt (eller så är jag jävligt stark bara vem vet, jag tror på alternativ 2), men men jävlar vad bra den var!!!!!!!

Vacumaster - love of my life. Kommer fan missbruka denna. Typ 100 m lång slang som nådde överallt och ba var bra???????? Råkade suga upp en penna liksom??? Kanske inte jättebra gjort?????? Men cool ändååå????????? Like a fucking dream kunde man stänga av och sätta på den på slangen??? Ba slapp gå två meter????????? VÄRT????????????? Och så fanns det ett munstycke till den som var fucking från himlen, en liten rund med en borste runt hela så man ba kan suga upp allt smådamm på lampor och hyllor????? Så jävla bra!!!! Kommer fan aldrig igen behöva använda trasa och rengöringsmedel. Även om jag gillar lukten så känns det gött liksom.

Så nu har jag dammsugit typ allt i hela mitt rum och ska nog SUGA (HEHEHHEHE) mer imorgon för det var så kul!!!!!!!! Nu ska jag bara byta lakan och bädda min säng så gött. Kanske ska plugga lite matte med, har nationella imorgon så SKÖJJJJ! Ehhhhhhhhhh what else, har lyssnat på Lady Gaga när jag städat. Har uppgraderat från att innan haft MJ som städmusik, men hur kan man inte när detta album är så jävla bra? Och denna låt? Och denna med? Älskar Judasvideon så mycket med like DÖR.

2 kommentarer:

  1. åh älskar att dammsuga älskar!!!!!! och åh lady gaga love of my life, min favoritlåt är so happy i could die eller dance in the dark *relaterar sååååååååååå mycket*hihihihi vad är det för fel på blogger varför kan jag ej skicka kommentarer````??? har skrivit om denna fem gånger typ

    SvaraRadera
  2. MMMM i know!!!! asså jag älskar dance in the dark den är så jävla BRA dör och speechless med den är så rolig att sjunga! asså blogger fakkar för mycket nu för tiden wat up???

    SvaraRadera