18.5.11

narozeniny

Nu är det såhär va att jag fyller 18 år om 11 dagar. Så om vart annat nu när jag pluggar har jag kikat runt på tradera efter saker jag önskar mig. Då klickade jag in mig hos säljaren Ms-Chic och tänkte, jaha Ms-Kik blir väl jag då. Hittade massa bra saker till 18årsutgången och framtida rave- och krogrundor.

Detta är några av sakerna jag hittade och verkligen fastnade för, så vet ni inte vad ni ska ge mig, här har ni:






Beskrivning: Vacker, sexig asymmetrisk topp royalblå spandex Sentimental 
Det är ju PRECIS så man vill känna sig! Vacker. Sentimental. Sexig. Royalblå. I denna är man verkligen redo för allt.





SEXY BEAUTIFUL, RIGHT HERE!!!












Beskrivning: Vacker topp i guld svart i stretch från Glitzy 
Denna är lite mer LOW KEY, lite mer CLASSY, lite mer VACKER. Den fanns även i lila! FATTA ba ha TVÅ! I OLIKA FÄRGER! TILL OLIKA FESTER!!!  














Beskrivning: Läcker skön blommig topp från HM Divided
Denna tänker jag mer SUMMERPARTYRAVE, den är liksom lite gullig men ändå LÄCKER, SEXIG, UTMANANDE och VÅGAD! Och skön såklart.






Efter ett tag av scrollande i Ms-Chic's asbra traderashop hittade jag VERKLIGEN något jag fastnade för. Detta är mer en hel outfit som jag egentligen skulle vilja ha innan jag fyller så jag kan ha på mig den när jag går ut på THE BIG DAY! Looking good liksom. 




Beskrivning: Vackra sexiga genomskinniga sandaler från Stiletto Italien
Först är det då dessa skor. Det jag gillar mest med Ms-Chic's webshop är att hon har så mycket saker som är vackra OCH sexiga! Då kan man matcha flera av hennes saker med varandra, hur bra är inte det?














Beskrivning: Sexig topp + byxa svart silver spandex från Sentimental NY
Detta är då själva "outfiten". Matchande topp och byxor i mesh och silverspandex, utsvängt och magkort, halterneck och rätt så jävla tight. KAN det vara annat än sexigt och därmed menat för mig?  Detta är verkligen en outfit för partyprissar som jag. Inte nog med att den bara är SNYGG, SEXIG och (på mig) SINGEL den är HELT OANVÄND! Den bara ropar på mig! Ta ut mig på rave! Dansa till hardstyle i mig i ett stort tält! Ha de genomskinliga skorna till mig!!!! Jag är mållös.




Jag har blivit som förtrollad i den vackert sexiga världen av ravekläder. Jag ska nog sitta ett tag till och drömma mig bort bland spandex, mesh, glitter och äckligt tighta men ack så vackert sexiga plagg. 
Ni vet var ni hittar dem. Ni vet vad jag önskar mig.
Happy bidding!

2 kommentarer:

  1. fantastisk outfit!! väldigt space!!

    SvaraRadera
  2. tack! den kommer verkligen stärka mitt självförtroende tror jag, det är viktigt att känna sig vacker! och sexig!

    SvaraRadera