21.5.11

já jsem ještě naživu

Jag märkte nu att jag inte har bloggat på några dagar hehe så tänkte ba säga att jag lever??????? Bra/dåligt???????? Vem fan vet. Jaaaaaaaaaag har bara inte haft tid att blogga och sånt dära SOM ÄR SÅ JÄVLA ROLIGT OCH INTRESSANT mensmens vem bryr sig EGENTLIGEN. Ni kan få två bilder på saker som hänt fram tills nu. Varsågoda så jävla mycket.


























Detta är en liten teckning jag ritade på min pärm på våran PA-lektion.
Jag kallar den "skallig likgiltig slöjman utför rymdsurfing".
Skolan är för vinnare.


































En annan sak som har hänt är att jag har en ny app som jag testade idag. Såhär såg mina ben ut när jag och Maja åt pizza idag och Maja var på toa. Jävligt spännande kan man tycka. Hade förövrigt mina converse på mig idag för första gången på jättelänge, kände mig "cool" och "vårig" och "hipp" och "moderiktig" "osv".

Nu ska jag:
- Kolla på en romantisk komedi som jag laddade ner nyss och jag hatar ju romantiska komedier. Förstår EJ varför jag ska plåga mig själv. Har jag börjat bli självdestruktiv?
- Tänka såhär när jag ser den: om det var en film med Jude Law jag ville se kunde jag ju bara kollat på Closer för den är ju ASBRA och Natalie Portman är med i den, varför gör jag inte det????
- Fundera över livet och mina val jag gör. Funkar de bra/dåligt?
- Dricka lite cola kanske och inte sova nåt vem vet.
- Tänka på att jag måste plugga och sen be skolan dra åt helvete och komma på att ingen hör mig säga det och det gör ingen skillnad, sen kommer jag sitta och skämmas ett tag.
- Kanske spela Angry Birds samtidigt som jag kollar på film.

Ha det bra alla skitrövar där ute i cybervärlden!!!!!!!!!! Ses snart igen *hoppas jag*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar