26.5.11

hledat přátele

Nu är det såhär va tjejer och grabbar (mest grabbar då), att jag och min vän Therese håller på att leta vänner!!!!!!!!!!!!!!!!!! Detta är inte desperat eller konstigt, helt normalt. Som man gör som två singeltjejer. Vi tänker liksom two is a crowd, three is a party!!!!! Här är vår kontaktannons:

Hej världen!!!! Vi är två intressanta, roliga och jävligt snygga tjejer på 18 resp. 20 år som söker DIG!!! (eller er då också)
Vi söker er som är helst av manligt kön (kvinnligt är okej men helst inte för vi hatar nästan alla tjejer) (OBSOBSOBS detta är endast för vänskap inget mer eller det vet man ju inte vad som kan hända MAN KAN JU INTE SE IN I FRAMTIDEN LIKSOM men just nu iallafall) som söker ett vängäng. Antingen har du redan ett som kan tänkas bli större med oss två eller så vill du skapa ett nytt gäng med oss. Kanske på grund av vänskap som har krossats, du får gärna vara sårbar och ha trust issues, för det har vi. Ganska mycket. Du ska gilla att ha KUL dvs. skämta med oss (alltså ha vår humor eller bara tycka att vi är roliga, t.ex detta ska du kunna skratta åt), gilla att vara full (antingen hemma eller på krogen, vart fan du vill helt enkelt bara alkohol finns), gilla att titta på tvserier t.ex Scrubs eller HIMYM eller Rederiet, gilla att gå på efterfest är ett STORT måste!!! Det älskar vi. Det är ju det som är målet med fest. Du ska helst inte lyssna på hårdrock/metal, för det gillar inte vi så jättemycket men om du verkligen älskar det men även gillar annan musik så kan detta kanske funka ändå. Du ska gilla kaffe och vilja umgås med oss även när du är nykter, t.ex på vardagar (man kan ju vara full då med men you get the picture). Ett stort krav är att du ska gilla att skvallra och tycka att det är helt okej att skratta åt folk som vi inte gillar (du får även bidra med personer du inte gillar så kan vi alla skratta och hata tillsammans!!!!!!). Ni ska helst vara födda mellan 1991 och 1985. Spannet kan tyckas vara ganska stort, men vi är hyggliga brudar.

Detta är då våra små krav, ingen press alls! Vill bara avsluta med att förtydliga att detta VERKLIGEN inte är en raggningsannons för LIGG utan för helt platonisk vänskap. Och även helst killar för som sagt är ju tjejer från helvetet.


























Här är vi!!!!! Snälla, roliga och lite fulla. Känner ni er intresserade så kan ni kommentera eller nåt sånt kul!!! Feel free to stalka loss hur mycket ni vill, vi har inget att dölja!!! Vi hoppas på en lång och fin vänskap med DIG! Grattis.

3 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja söka! (obs. cokså seriös!) För mina vänner är bara lantisar, så dom har alltid en buss att passa! Ja, vem är jag då? Jag heter Martin och är 18 år och går på naturvetenskapslinjen. Nördigt kan man tänka, men vem bryr sig!
    Jag tycker också om att ha kul och skämta (ibland om allvarliga saker som rasism och våldtäkt av farbröder) Jag har inte varit full nån gång, bara tappat koordinationen en gång, men jag är inte rädd för att prova grejer (inte alltför skumma dock) Jag gillar INTE metal. Tyvärr gillar jag heller inte kaffe, men fika gillar jag! Övrig information ör att jag även tycker att det är kul att låtsas vara homosexuell eller klä ut mig till tjej.
    Mvh Martin

    SvaraRadera
  2. HEJ MARTIN!!! Du är ju dock redan våran vän, men tack för visat intresse! Vi får börja hänga mer bara! Vi hjälper dig gärna med att bjuda ut tjejer och gå på krogen!!! mvh Annelie och Therese

    SvaraRadera
  3. Ja, men jag menade att jag också ville hänga med er!
    För ni är ju coola och sånt, och jag vill ju med vara cool!

    SvaraRadera