29.5.11

moje narozeniny!!!

Ojojoj nu har jag varit 18 år här i nästan en hel dag!!!! Alla har frågat hur det känns och jag tycker inte det känns så asspeciellt men whatever liksom!!! Kul!!!!!!! Igår hade jag jättekul när vi firade mig, helt seriöst den enda helt lyckade födelsedagen i mitt liv, även idag. Vi var och såg balen på eftermiddagen, vi mobbade och hånade, gav komplimanger och skrattade, SOM MAN GÖR liksom. Sen gick vi hem och jag och Åsa delade på en födelsedagspizza och det var gött sen åt vi tårta. Sen gick vi till Licen och började PARTAJA!!!!!!! Sköj, jag fick två dikter där. Fast jag tänker att jag skriver dem imorgon så ba SLAGGAR jag upp lite superhappy födelsedagsbilder istället!!!!!


































Jag fick alltså helt seriöst, världens bästa födelsedagspresent!!!! EN PARADHATT GJORD AV SNÄCKOR??????? VEM HAR EN SÅN????? Alltså jag blev så jävla lycklig, det är allt jag någonsin önskat mig. Jag fick även en såndära banderollgrej som det stod "Baltic Princess" på, eftersom ett av de tre temana (?????? är det rätt? vad heter tema i plural???) var Ryssland.


































Den här bilden på min drink, som var vodka (Ryssland) blandat med Schweppes Russian (alltså Ryssland), får representera tema nr. 2 som var rosa!!!!!! För jag älskar rosa!!!!!! Jättemycket!!!!!!


































Denna bild på mig och Therese får väl visa det tredje temat som var SEX!!!!!!!!


































SEEEEEEEEEEN på kvällen runt tolvslaget gick vi ut, TILL MAYAN OFCCCCC OMG, och då var Martin med!!! Det var kul! Jag blev bjuden på en öl och en white russian (inte av Martin men whaaaaaaaaaatever) och så sjöng Jim Lim för mig. Han började med att säga "Grattis Anneliiiieee!" och avslutade med "Grattis Annelie!! Arton ååår!" och det var så fint.


























Carcus (Caroline och Marcus alltså) var också med för de har flyttat tillbaka till T-town motherfucker nu äntligen!!! Det var trevligt och Caroline var fashion.

Efter Mayan gick vi ut och letade efterfest, SOM MAN GÖR I TRANÅS LIKSOM, men det verkade inte som att någon skulle ha det och jag tänkte TACK SÅ JÄVLA MYCKET; HÄR FYLLER MAN ARTON OCH ALLT!!! Vi gick till Licen igen sen och chillade sen kom jag hem nån gång på natta och var så JÄVLA trött så jag ville bara DÖÖÖÖ.

Idag har jag sovit och ätit och haft musikalföreställning och det var kul. Eller egentligen inte, men jag fick pizza gratis och 100 spänn. NU ska jag SOVA som en liten tjock gris, kanske ska snaska i mig lite mer smörgåstårta som jag fick idag, som pappa gjorde. Godnatt och tack alla som var med mig och firade min födelsedag!!! Jag tänker inte skriva typ "NI ÄR GULD VÄRDAA!!" eller "DET VAR BÄST!!!!" eller "NI GJORDE MIN DAG!! TACK VÄNNERNA!!!!" för nej, jag vill inte. Hejdå.


























Gott, snask, kött, gott. Nu ska det ner ännu mer i min mage, hejdå smörgåstårtan!!! Ses om 24h.

3 kommentarer: